Re: nfs na windowsie lub coś podobnego

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 15:38:59 MET

Użytkownik "Sebastian Bialy" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:esocl2$abg$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chodzi o Andrew ? Na razie zrobie próby na CIFS. AFS zdaje się wymaga
> Kerberosa (prawda to ?) a mi on jest zbędny.

Andrew, wymaga Kerberosa. I dobrego DNS :-)
Ale z innych twoich postow wynika ze cos ci nie dziala tak jak trzeba w SMB,
i raczej to nie sa problemy z samym protokolem ktory wbrew pozorom nie jest
jakos nadmiernie skomplikowany tylko z srodowiskiem.
Jesli masz jakis konkretny problem, to go opisz - moze ci ktos pomoze, bo
(znowu) dobre dzialanie SMB nie jest wcale trudne do osiagniecia.