Domyślna aplikacja dla skanera

Autor: geyb <geyb_at_polbox.com>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 14:18:39 MET

System: Windows 2000.
Skaner: Canon MF3200 (urz. wielofunkcyjne)

Mam następujący problem:
Wraz z urządzeniem zainstalowałem oprogramowanie MFToobox. M.in. działa ono
tak, że wciśnięcie na urządzeniu klawisza "skan" powoduje zeskanowanie
dokumentu i zapisanie w zdefiniowanym wcześniej folderze.
Wszystko byłoby pięknie i działało całkowicie bezobsługowo, gdyby nie jedna
rzecz.
Otóż, po wciśnięciu na urządzeniu przycisku "skan" windows wyświetla okienko
dialogowe, w którym muszę za każdym razem wskazać aplikację, do której ma
być przekazany skanowany dokument (m.in. imaging, ms word oraz MFToolbox).
Chciałbym, aby zawsze wybrany był MFToolbox, żeby nikt nie musiał wybierać
ręcznie tego programu ani potwierdzać enterem.
Szukałem w ustawieniach oprogramowania skanera oraz w panelu sterowania.
Niestety nie znalazłem nigdzie odpowiedniej opcji. Czy pozostaje jedynie
edycja rejestru? Gdzie szukać? A może ktoś z Was rozwiązał już podobny
problem i podzieli się swoimi uwagami?

Pozdrawiam, Gabriel