Re: 250GB widziany jako 32GB

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 13:05:48 MET

Użytkownik "fijaksoft" <fijaksoft@bez_tego_o2.pl> napisał w wiadomości
news:esm684$lul$1@news.onet.pl...

> brzmi to jak zworek na dysku, chociaz dziwne ze w linuxie ok

Są BIOSy, w których nawet najnowsze mają 32G, ale pozwalają (nie wszystkie
już) dać większy dysk do środka. Mam tak w starym laptopie, BIOS - max 32G,
a dysk 60G. Winda widzi cały bezproblemowo. Muszę tylko uważać, by ważne
pliki nie wyszły poza pierwsze 32 G dysku.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html