Re: Czy w Viscie poprawili najgorszy bug z Win XP?

Autor: Miroo <miroo75_at_REMOVEIT.o2.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 08:48:55 MET

Użytkownik "Krasnal" <krasnal74Wytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:s28bp8r0ubu4.riudqe8b7cna$.dlg@40tude.net...

> Przecież można to wyłączyć w XP we właściwościach paska zadań i będziesz
> miał wszystko osobno.

Chyba nie zrozumiałeś o co chodzi.
W 98 okna na pasku zadań robiły się coraz węższe i ZAWSZE mieściły
się wszystkie (no może do pewnego momentu, ale bardzo dużo), w XP
okna na pasku zadań mają pewną minimalną szerokość (trochę więcej niż
na ikonę programu)i jak braknie miejsca przeskakują do następnej linii
do której można przejśc za pomocą strzałek, które pojawiają z boku.
Przyznam, że mnie też to bardzo wkurza...
Może da się jakoś ustawić trochę mniejszą minimalną szerokość
okna na pasku zadań? Siakiś wpis w rejestrze?

--
Pozdrawiam
Miroo (http://miroo.ovh.org)