Re: brzęczenie przy minimalizowaniu i maksymalizowaniu okienek

Autor: Łukasz K. <kalmarbbWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 22:39:39 MET

> Użytkownik <kalmarbb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> używa

> takim
> nie
> Windowsie.
>
> A porównaj we właściwościach dźwięku, co jest zaznaczone tu i tu do
> działania. Bywa, że niezapięte niczym wejście zajebiście szumi, czy łapie
> wszelkie frędzle.

Obawiam się, że mam zbyt ograniczone umiejętności w zakresie obsługi Ubuntu/KDE.
 W ustawieniach dźwięku mam tam z resztą trzy opcje na krzyż i nie znalazłem
niczego, co wyglądałoby jak odpowiedzialne za takie rzeczy. Mogę jednak
powiedzieć, że pod XP włączałem i wyłączałem już wszelkie opcje w ustawieniach
dźwięku (m.in. wyciaszałem i CD i wejście liniowe) i jedyne, co zauważyłem
napisałem w innym odgałęzieniu wątku: Wyciszenie (dojechanie do 0) na 3, 5 lub 7
kanale w ustawieniach siły głośników doraźnie działa. Do czasu restartu systemu.

Łukasz K.