Jak oszukać WinXP

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 21:17:28 MET

Hej !

Czy da sie jakoś oszukać system operacyjny WinXP tak, aby mimo
zainstalowanej pamięci 1GB widział tylko np. 900MB ? Tzn, żeby w Panel
Sterowania->System pokazywał że ma 900MB RAM ?

Używam starej wersji Visual Basica 4.0 i jak zainstaluję 1GB RAMu to
wywala mi błąd "Out of memory" przy próbie podłączania się do bazy
danych. Natomiast testowałem to na VirtualPC i przy przydzielonej 900MB
RAM jeszcze chodzi ok. a jak przypisze 1024MB to juz się się wywala.

EMPI