Problem z dostepem do intenretu. Czy to moze byc wina XP?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 16:10:40 MET

Witam

Mam problem z dostepem do internetu - co jakis czas pojawiaja sie
kilku/kilkunasto sekundowe przerwy w dostepie.
Poprostu przestaja sie ladowac www, a gdy mam w tym momencie
wlaczonego manadzera pobrac to spada transmisja z 240KB/s do 0, by
ponownie po kilkusekudnach sie rozpedzic ;)

Dzwonilem do dostawcy internetu (swoja droga z wyjatkowo niska
awaryjnoscia i dobrym wsparciem) i mowia ze to nie u nich. Sugeruja
problemy z OSe :/ Czy to moze byc prawda?

OS to win XP.

Pozdrawiam
Rafal