Re: Jaki wygaszacz z hasłem, ale...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 15:01:32 MET

** Bartosz Nazar wrote:

> Np. chcę mięć inne hasło, bo hasło do logowania jest ogólnie dostępne

To do dupy takie hasło. Czemuś poza utrudnianiem życia jeszcze służy? :)

> w firmie lub nie chcę się logować (jeden użytkownik bez hasła, więc
> nie ma ekranu logowania na starcie), a jednak mieć hasło w wygaszaczu.

Wyłącz ten nowy ekran powitalny: Panel Sterowania -> Użytkownicy i
Hasła -> Zmień sposób w jaki (czy jakoś tak)

Ustaw sobie na swoim koncie hasło (nie puste).

Używając np. Tweak UI z pakietu MS Power Toys ustaw automagiczne
logowanie na Twoje konto (musisz przy tym wprowadzić hasło przy
ustawieniach).

Ustaw aby po wyłączeniu wygaszacza czy wyjściu z hibernacji/stanu
uśpienia wracał do okna powitalnego.

Będzie tak jak chcesz - system nie będzie pytał o hasło przy starcie
natomiast zapyta Cię o hasło jeżeli wyłączysz wygaszacz czy rozbudzisz
system (z hibernacji, uśpienia).

Co i tak jest sposobem w sumie idiotycznym bo wystarczy zrebootować
maszynę aby dostać się na Twoje konto.