Re: brzęczenie przy minimalizowaniu i maksymalizowaniu okienek

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 14:27:35 MET

Użytkownik "Kerry" <kerry@kerryking.com> napisał w wiadomości
news:esjak7$q9p$1@inews.gazeta.pl...

> Wszystko pięknie, ale niestety trzeba się liczyć z zakłóceniami, kiedy
używa
> się karty dźwiękowej zintegrowanej. Sam również taką mam i wszystkich

A to wiadomo... Z tym, że u mnie na dźwięku nie ma żadnych zakłóceń, jedyny
feler, to dość głośny trzask w momencie, gdy np. jest grany plik, a w
systemie zaszło zdarzenie i musi odtworzyć jakiś dźwięk. A czasem tego nie
ma.

> zakłóceń po prostu się nie da usunąć.

Czasem jednak dobre sterowanie sporo daje.

> Do tej pory nie mogę się zdecydować, którą kartę wybrać i zdążyłem się już
> przyzwyczaić :D

SB Live, można bardzo tanio kupić.

--
LH