Jaki wygaszacz z hasłem, ale...

Autor: Bartosz Nazar <_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 13:58:51 MET

Witam!

Poszukuję (bez pozytywnego efektu) prostego
wygaszacza ekranu (np. z czarnym ekranem, JPGiem),
który ma _własną_ konfigurację hasła, bez którego
się nie wyłączy. Nie jestem zainteresowany użyciem
hasła z loginu, czyli funkcja "Po wznowieniu chroń hasłem"
nie ma być używana, a mimo to wygaszacz ma zapytać
o hasło.

Naprawdę mam problem aby cokolwiek znaleźć, mimo dłuższego
szukania - może mam dwie lewe :-/ Wszystko korzysta z mehanizmu XP...

Znalazłem np. Password Protection Lock, ale wymaga startu z Windows
i ogólnie tylko jedną z funkcji jest wygaszacz. Transparent Screen Lock
pokazuje pulpit i odpada...

Proszę o pomoc - jeden prosty plik *.scr :)

Dziękuję z góry!

pozdrawiam!
Bartosz Nazar