Re: uphclean i NT4

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 20:06:58 MET

W artykule <es48ff$8ud$1@inews.gazeta.pl> Kamikazee napisał(a):

> Spakuj do zipa i wrzuć na http://rapidshare.com i podaj tutaj linka do tego pliku.

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby i u mnie na serwerku to leżało.
Ponadto jeśli ktokolwiek napisze do mnie maila (nie zamierzam pozbywać
się tego adresu), to z pewnością odpiszę (dodajcie tylko w temacie
"[uphclean]").
Ewentualnie alternatywny email w domenie poczta.onet.pl (przed małpą
jest ten sam człowiek) ;)

Link:
http://jacek.dyski.one.pl/uphclean/uphclean_v1.5.zip (84KB)
Link również będzie aktywny przez bardzo dłuuugi czas.

Zgodnie z sugestią MS:
#v+
Follow the manual installation instructions in the readme.txt
#v-
1. Czyli kopiujemy plik uphclean do jakiegoś katalogu np:
C:\Program Files\uphclean
2. otwieramy okno cmd i przechodzimy do tego katalogu,
3. wpisujemy: uphclean.exe -install
4. restartujemy system

Jacek Kaliński