Re: Muli Windowsa

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 14:01:04 MET

Użytkownik "aaa" <aaa@aaa.aa> napisał w wiadomości
news:esgmop$i13$1@nemesis.news.tpi.pl...
> wszystkiego. Rejestr był czyszczony, zbędne pliki usuwane (programem
> CCleaner), antywirus cały czas chodzi i dysk był skanowany wiele razy, na
> obecność spyware też był skanowany (Ad-aware). Żadne dziwne procesy

A jaki antywirus ? , widziałem komputer na którym kiedyś był Norton, a potem
coś innego, Norton niby odinstalowany ale jak się okazało nie do końca :) ,
zwolnienie rzędu 10-15 razy szczególnie przy EXCELu, googlając spotkałem
radę by odinstalować porządnie NORTONa, na stronie SYMANTECa jest do tego
programik NRT ( NORTON REMOVAL TOOL ), i wszystko się uspokoiło.
Piotr