Zmiana monitora na gorszy

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 08:44:21 MET

Hi!

Mam bardzo głupi problem i nie moge sobie z nim poradzic. Nawalil mi monitor (CRT). Podlaczylem wiec tymczasowo inny. Ten inny ma dużo gorsze parametry i niestety nie potrafi wyświetlić ustawionego w moim Windowsie XP Pro SP2 trybu ekranu (1600x1200, 90Hz). W trybie awaryjnym oczywiście wszystko widać, bo tam jest chyba 800x600 60Hz. No ale jak tam przestawiam tryb ekranu to w normalnym trybie i tak ciągle jest ekran, którego monitor wyświetlić nie daje rady.

Jak mogę zmusić Windowsa to użycia jakiegoś domyślnego trybu ekranu? Przecież musi być jakiś sposób na to. :) Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to będę bardzo wdzięczny. Bardzo głupi problem...

Pozdrawiam
Mariusz