problem z dźwiękiem

Autor: Barnaba <l.prv_at_vp.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 19:03:17 MET

Konfiguracja: płyta Asus P4P800SE, zintegrowana karta dźwiękowa - aplikacja
sterująca: SoundMax.
Zniknęła mi z trayu ikonka głośniczka - sterowanie glośnością. Coś
samoczynnie wycisza mi do zera ustawienie głośności w panelu sterującym
Sound Max. Po ręcznym ustawieniu pełnego dźwięcku wszystko działa
prawidłowo, ale uruchamiając jakąkolwiek aplikację multimedialną muszę
najpierw ręcznie ustawić panel SoundMax.
W menedżerze urządzeń na poziomie kontrolerow dźwięku wszystko jest w
porządku. W urządzeniach systemowych - głośnik systemowy wskazanie, że nie
ma zainstalowanego sterowanika, automatycznie nie daje się zainstalować.
Nie pomogła reinstalacja aplikacji SoundMax.
Czy ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać problem?
Barnaba