Re: Bezpieczne usuwanie sprzętu?

Autor: P <p_at_o.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 12:38:43 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ese0t5$k30$1@nemesis.news.tpi.pl...

> http://groups.google.pl/group/ms-news.pl.windowsxp/msg/772c0859caebc4cc

No właśnie problem w tym ze nie chce usuwac tej ikony bo mam tam rozne
urzadzenia np. drukarke Pendrive itp trzeczy.
Na szczescie dysku SATA nie mazna usunac wiec zostawie to w spokoju. Tylko
ciekawi mnie dlaczego dysk główny (z systemem) jest na liscie). Doczytalem
sie ze moze tu chodzic o jakies buforowanie zapisu. Nie chce zmieniac plikow
systemowych lub uruchamiac dodatkowych programow innych firm - chce to
ustawic w sysyemie.

dzieki za informacje.