Re: Prywatny sprzęt a praca w firmie.

Autor: Bartek <_at_>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 21:44:45 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:20070302153302.23266975@localhost.localdomain...
> Sorry za lekkie NTG ale myślę, że są na grupie osoby, które wiedzą o co
> chodzi w temacie.
>
> Czy istnieją przeciwwskazania aby pracownik firmy pracował w firmie na
> swoim prywatnym laptopie? Tzn. ma laptopa, do tego licencja Windows OEM
> i MSO OEM nabyta razem z laptopem.
>
> Do tego firmowa licencja CorelDRAW! i właściwie wszystko z płatnych
> rzeczy. Przypuszczam, że wszystko się rozbija właśnie o licencje.
>
> Oczywiście przed wpuszczeniem go do sieci przejrzę zawartość jego
> komputera (czy nie ma tam żadnych programów z wykluczony użytkiem
> [...]

Rozumiem, ze bedzie cos w stylu umowy uzyczenia/wynajmu sprzetu? - spisac
umowa, zaniesc do US*. Mialem cos takiego (tzn. moj notebook). Glowna rzecz
to wlasnie czy oprogramowanie nie jest free do uzytku domowego - zwrocic
uwage na antywirusy (dosc czesto sa sprzedawane w atrakcyjnych pakietach
(np. banki maja takie promocje), ale do domowego uzytku).

Corel - jaki rodzaj licencji (jesli box to ok - chyba tak pisalo w poscie
nizej).

*niestety stan wiedzy na 2002-2003 rok. Nalezy to potwierdzic w lokalnym US.

ps.
sprawdzic: mp3, filmy... to nie zart.

Pozdrawiam
B.Z.