Re: Problem z automatyczna aktualizacja w Windows 2000

Autor: Przemek Wiśniewski <przemekwu_at_gmail.com>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 15:05:21 MET

On 27 Lut, 20:38, "Zbyszek Kłos" <zbigniew.---wykasuj-
to---.k...@gmail.com> wrote:

> Miałem to samo z poprawką SP2 do MSXML4. Ja zrobiłem tak - odinstalowałem tą
> poprawkę, reboot, zainstalowałem jeszcze raz przez WU i już było OK.
> Wielokrotne próby samego instalwoanai nic nie dawały. Trzeba było
> odinstalować.
>
> Pozdr,
> Zbyszek

Nie pomogło :) Znalazłem tą poprawkę na liście Dodaj/Usuń i zdziwiłem
się trochę, bo pisze tam, że zajmuje prawie 800 megabajtów na dysku.
Odinstalowałem, nie ma jej na liście, reboot systemu, nie ma jej na
liście, instaluje z Microsoft Update i dokładnie to samo. Na liście
Dodaj/Usuń poprawka znów ma prawie 800 megabajtów.

Pozdrawiam,
Przemek Wiśniewski