serwer Windows 2000 wystawienie certyfikatu na www ssl

Autor: marcin-linuks <wn_at_podgik-poznan.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 16:46:44 MET

Cześć

Robiłem to już w openssl i teraz mi nie wychodzi .

Jak wystawić certyfikat dla www na iis z windows serwer 2000 .

Korzystałem z tych materiałów
http://komasinski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=38

Problem pojawia się gdy chcę obsłużyć żądanie certyfikatu , a klucz
generuję osobno

openssl req -newkey rsa:1024 -keyout cert1_key.pem

  -out cert1_req.pem
tego już nie robię bo mam to żądanie z iis .

Dochodzę do punktu 4) i jest OK (Może skorzystać z certyfikatu w .pem)

Gdy robię przeróbkę na pkcs12 z użyciem klucza to mam informację o braku
  prywatnego podpisu dla tego klucza .

Proszę naprowadźcie mnie . Chciałbym uruchomić samodzielnie ssl na iis .