Re: konfiguracja firewalla

Autor: oliwa <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 13:46:42 MET

sTav napisał(a):
> Użytkownik "oliwa" <antyspam_oleksiej@tlen.pl> napisał w wiadomości

> a UDP67-68?

no jakby pomoglo, troche jakby wolniej sie uruchamia stacja robocza ale
mozna juz pracowac, nie blokuje. Natomiast logowania trwa dluzej do
domeny. Nie rozumiem tylko dlaczego na windows 2003 nie mam serwera dhcp
tylko na linuxie wiec po co otwarte porty na win2003 skoro dhcp nie
uruchomione na tym?
Z wyłączona zapora windows wszystko idealnie. CO moge jeszcze poprawic?