Re: Komp z NT4.0 jak switch

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_rnjsa.com.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 12:26:36 MET

Użytkownik "CzarnyLewis" <CzarnyLewis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1172682279.540070.86060@a75g2000cwd.googlegroups.com...
Brakuje mi w switchu miejsca na dodatkowy komputer.
Mam kompa który ma dwie karty sieciowe na systemie NT4.0.
Czy jest możliwe aby sygnal ze switcha wchodzil do pierwszej karty
sieciowej i dodatkowo rozdzielal sygnal tak aby do drugiej karty
dołączyć dodatkowego kompa.?
Krótko mówiąc czy mogę z kompa z NT 4.0 i 2 kartami sieciowymi zrobić
switcha 1-portowego?

Bardziej będzie to router, niż switch, ale niech tam!

Jeżeli tak jakich aplikacji do tego potrzebuje.
Oczywiście komp na którym jest NT4 chcę aby także normalnie korzystał
z sygnalu ze switcha.

Nie potrzebujesz niczego, czego by nie było w systemie:
- Musisz włączyć w Properties protokołu TCP/IP (na zakładce Routing) Enable
IP Forwarding.
- Nie ma to wielkiego sensu, ale skoro się upierasz...

--
Tadeusz