dziwne zachowanie pena

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 03:45:05 MET

Nie mogę na pena USB nagrać pliku większego niż (mniej-więcej) 350 MB. Po
przekroczeniu tej wartości wyskakuje błąd o "delayed write failed", zwykłym
błędzie zapisu lub podobny (zależnie od programu w którym próbuję skopiować
plik). Problem jest w rozmiarze pliku - mogę np. nagrać pięć plików 200 MB
bez żadnego błędu. Dograć większy - już nie, mimo że jest jeszcze dużo
miejsca wolnego.

Próbowałem z i bez opcji buforowania zapisu, z partycją NTFS i FAT32 na
penie - to samo. Każdy duży plik (próbowałem na kilku o wielkościach rzędu
300-700 MB) prędzej czy później wywala błąd.

Teraz najdziwniejsze: błąd występuje tylko przy kopiowaniu z dysku twardego
na pena.
Kopiowanie tego samego dużego pliku z płyty DVD bezpośrednio na pena
przebiega pomyślnie.
Ki diabeł?

WinXP SP2, płyta główna ECS K7S5A, pen Kingston DTI 2GB, dysk Seagate ATA
120GB.

--
Azarien