Komp z NT4.0 jak switch

Autor: CzarnyLewis <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 18:04:39 MET

Brakuje mi w switchu miejsca na dodatkowy komputer.
Mam kompa który ma dwie karty sieciowe na systemie NT4.0.
Czy jest możliwe aby sygnal ze switcha wchodzil do pierwszej karty
sieciowej i dodatkowo rozdzielal sygnal tak aby do drugiej karty
dołączyć dodatkowego kompa.?
Krótko mówiąc czy mogę z kompa z NT 4.0 i 2 kartami sieciowymi zrobić
switcha 1-portowego?

Jeżeli tak jakich aplikacji do tego potrzebuje.
Oczywiście komp na którym jest NT4 chcę aby także normalnie korzystał
z sygnalu ze switcha.