Re: wersja OEM ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 13:44:07 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Jacek Wojaczyński*, która zaskrzeczała:
> No to teraz pytanie:
> Czy można kupić gotowy komputer bez systemu i zainstalować tam Linuksa.
> Po pół roku (jak już się zorientujemy, że Linuks ssie) kupić OEMa Microsoftu
> i zainstalować na tym samym komputerze?

Możesz to zrobić, a możesz nawet nie wyrzucać tego ssącego linuksa i
mieć oba systemy. Tu są licencje:
http://www.microsoft.com/oem/sblicense/default.mspx

Jedyne co mi się nie podoba, to wymóg nalepiania takiej badziewnej,
porwanej naklejki na obudowie. Ja osobiście z tego zrezygnowałem, bo
jest naprawdę brzydka.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8