Re: wersja OEM ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 13:13:33 MET

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Jacek Wojaczyński
>No nie jest, ale o swoich licencjach to pewnie coś wie.

Tak, wie co chce osiągnąć. A to, że nie zawsze musi to być zgodne z prawem,
to inna sprawa.

>Zresztą - czy przed zakupem znamy licencję? Co konsultować z prawnikiem?

O ile mnie starcza pamięć nie myli, treść licencji jest na stronach MS
gdzieś.

--
[------------------------] Microsoft Office 2000: Już nie musisz zawsze
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] się zgadzać