Re: konfiguracja firewalla

Autor: oliwa <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Wed 28 Feb 2007 - 07:55:18 MET

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "oliwa" <antyspam_oleksiej@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Zobacz tutaj:
> http://www.w2k.pl/tech/dns_forward.html
>
> Piciu
no to wiem, dalem forward na dns tpsy i jest ok poki nie wlacze zapory
sieciowej windows, wydaje sie ze jest skkonfigurowaana bo zezwalam na
udostepnianie plikow i drukarek w sieci - porty tcp 139 tcp 445 oraz udp
137 i udp 138 w mojej podsieci oraz dns port 53-wszystkie kopmutery,
pulpit zdalny -moja podsiec. I gdy to tak ustawie to po dlugim logowaniu
do domeny naet gdy sie uda blokuja sie stacje robocze na tyle ze nie da
sie nic zrobic. Jak prowidlowo skonfigurowac tego firewalla na 2003 ,
domena uzywana tylko lokalnie i serwer wyjorzystywany tylko jako serwer
plikow.
Oczywiscie gdy wylacze zapore to wszystko wraca do normy