Aktywacja Windows - KPINA

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Tue 27 Feb 2007 - 17:25:52 MET

Witam!

Zawsze byłem przeciwnikiem aktywacji, bo utrudnia tylko życie legalnym
użytkownikom, nie przysparzając większych problemów piratom. To co
jednak stało się dzisiaj to już istna kpina.

Używam legalnego Windows XP Professional SP2. Dotąd nie było z nim
żadnych problemów. Dziś jednak, po zainstalowaniu nowego antywirusa i
związanym z tym restarcie wyświetlił się komunikat informujący mnie, że
od czasu ostatniej aktywacji dokonano poważnych zmian w sprzęcie co
wiązać się musi z ponowną aktywacją. Zdziwiłem się, bo dawno już nic nie
zmieniałem. Kliknąłem na aktywuj przez internet. Jakby mało było
nieszczęścia, aktywacja się nie powiodła. Musiałem dzwonić, a że akurat
stacjonarnego telefonu nie było pod ręką musiałem wybulić 10 min z
komórki. Tam grzeczny automat wypytał mnie chyba o wszystko na temat
mojego systemu, dwa razy pytając, na ilu komputerach jest zainstalowany.
.. Straciłem 10 minut i zaufanie do Microsoftu. Piraci z aktywacji się
śmieją, a ja mam takie cyrki. Bo kto mi da gwarancję, ze to się nie
powtórzy?

Kpina i tyle.

--
Pozdrawiam, Maciek