win xp sp2 i siec wifi

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 20:53:55 MET

witam
win xp sp2 +laptop z wifi pcmcia msi cb54g2.
soft na płycie oryginalny, po instalacji wchodze w win połazcenai
bezpzrewodowe a tam pokazuje że siec wifi jest obsługiwana przez inny program.
nie wykrywa mi zadnej sieci wifi a mam 3 m3try do routera.
Wchodze do oryginalnego softu karty ale tam nie ma połacz ani wykryj
sieci ,nic takiego.
wpisuje w cmd ipconfig i pozkazuje mi nosnik odlaczony.Pod windows karta
jest , sterownik poprawnie zainsatlwoany.
O co chodzi?