Re: [winXP] jak dostac sie na uzytkownika "SYSTEM"

Autor: Paweł Filipiak <pfilipiak_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 16:47:57 MET

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:erq03u$7dc$1@opal.icpnet.pl...
> Grzegorz Niemirowski log:
>
> np.: /?
utłuc (niektórych) procesów działających w kontekście "system". Po odpaleniu
taskmgr bądź kill w kontekście systemu już owszem. Ostatnio szarpałem się
tak ze zwieszonym serwisem bazy oracle, nieco wcześniej z własnymi
serwisami. Uprzedzając, być może, odpowiedź - tak, teraz juz puszczam takie
rzeczy w kontekście kont "imiennych" i z tłuczeniem nie ma problemu.