Re: blokada paska zadań - jak?

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 07:03:52 MET

wiadomość:erpies$el2$1@atlantis.news.tpi.pl,
nadawca:Piotr Palusiński
> In news:erou95$ehe$1@nemesis.news.tpi.pl,
> *kajus44* <kajus44_USUNTO_@wp.pl> typed:
> HCU\S\M\W\CV\P\ActiveDesktop
> Wpisz wartosc DWORD "NoMovingBands" = 1

Nie działa

> HCU\S\M\W\CV\P\Explorer
> wpisz wartosc binarna "NoTrayContextMenu" =01 00 00 00

Działa, i to juz po wpisaniu, bez restartu. Natomiast żeby prywrócić menu
trzeba po usunięciu wpisu zrestartować komputer

> i na koniec zablokuj pasek
> HCU\S\M\W\CV\Explorer\Advanced
> DWORD "TaskbarSizeMove" =1

Nie ma klucza "Advanced", po dodaniu go i wpisaniu wewnątrz niego DWORD też
nie działa.

W każdym bądź razie wiem już mniej więcej o co chodzi z tym rejestrem, a mój
komputer jest trochę dziwny, swego czasu był najlepszą maszyną w firmie, ma
2 procesory, ale nie ma defragmentacji, nie dziala chkdsk, tak że nie dziwi
mnie że i tym razem nie chce słuchać :)

Pozdrawiam i dziękuję
Irek