Re: Ntbackup w Vista

Autor: Zbyszek Kłos <zbigniew.---wykasuj-to---.klos_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 01:00:17 MET

> Teraz jest Windows Backup :-).
> A na poważnie -
> http://blogs.technet.com/filecab/pages/file-backup-in-windows-vista-faq.aspx .

No ładnie. Ja jestem consumerem który akurat potrzebuje desktopowego OS'a (a
nie serwerowego) i akurat wie co to jest streamer i ma nawet DDS4 w kompie
do backupów i nawet regularnie je robi...

Fajnie, że nowe narzędzie jest przystosowane do popularnych nośników typu
DVD ale niech mi MS pokaże poularny nośnik o pojemności 40GB :-P (nie licząc
ewentualnego kolejnego dysku).

Ogólnie dość pokrętne tłumaczenie - ntbackup mogli zostawić dla bardziej
zaawansowanych ale pewnie nie chcieli dalej bulić licencji Veritasowi (czyli
Symantecowi), ot co...

Przechodząc (kiedyś) na Vistę poczuję się lekko zrobiony w ....

Pozdr,
Zbyszek