Re: Nowy monitor - jak zainstalować sterownik?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 22:03:30 MET

In news:1x0fg903yuc1o$.20dq8f4kw9to$.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmac.wytnij@o2.pl> typed:

> Popodglądałem te .icm. Okazało się że nazwy monitorów sa wewnątrz
> plików, a plik który się tyczy mojego monitora ma dla zmyłki nazwę
> necfe251.icm :) No i OK jeśli chodzi o profil kolorów, cokolwiek by
> to miało znaczyć. Ale dalej nie mogę ustawić cz. odświeżania większej
> aniżeli 85 Hz :)

Uruchom Dxdiag i w zakladce "wiecej pomocy" ustaw odswiezanie.
lub użyj narzędzia PowerStrip, HZ Tools lub programik NVreffix
Praktycznie w kazdym systemie operacja zmiany czestotliwosci powinna
przyniesc efekt, o ile tylko program poradzi sobie z poprawna detekcja
sprzetu, a RAMDAC karty jest w stanie wygenerowac sygnal o wyzszej
czestotliowsci.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx