Re: Udostepnianie plikow w XP - problem z otoczeniem sieciowym

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 23:09:48 MET

"Cjk" <cjk@nospam.vp.pl> wrote in message
news:45df4aba$0$13190$f69f905@mamut2.aster.pl...

> To niestety nie to. Na każdym systemie wartość tego klucza jest
> ustawiona na 0.

NetBIOS na kartach sieciowych włączony?
Usługa Przeglądarka komputerów włączona?

Może to być też problem niewłaściwej głównej przeglądarki. Jeżeli w
wyniku elekcji na master browsera wybrany zostanie komputer, do którego
inne komputery wymagają dostępu z jawnie podanym hasłem, a nie potrafią
go podać, to będzie właśnie taki objaw jak pisałeś. Przeczytaj ten
artykuł:
http://www.pckurier.pl/archiwum/artykuly/stelmaszek_ewa/przegsie/

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]