Re: Obraz, kopia - czym?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 12:22:38 MET

"artiun" <artiun@spam.wp.pl> wrote in message
news:ermhqr$3a0$1@news.onet.pl...

> Wielkie dzięki.
> Robię to po raz pierwszy i nie chcę popełnić błędu (nie narobić się).
> Zerkam właśnie na CopyWipe. Jak ma/może wyglądać taka procedura
> przegrywania w punktach. Przepraszam, że tak pytam. Jeśli możesz podaj
> krok po kroku.

CopyWipe jest banalny w obsłudze, zerknij do pdfa z manualem. Ale ma
jedną wadę, on kopiuje cały dysk, nie pozwala na wybranie pojedynczej
partycji do skopiowania ani na ręczną zmianę jej rozmiaru. Można tylko
zażyczyć sobie albo proporcjonalnego powiększenia wszystkich partycji,
albo skopiowania ich 1:1. Dlatego użyj raczej BootIt. Uruchamiasz go z
dyskietki badź z CD, anulujesz pytanie o instalację na hdd i
przechodzisz do Partition Work. Tam zaznaczasz partycję źródłową,
klikasz Copy, zaznaczasz wolne miejsce na dysku docelowym, klikasz Paste
i czekasz cierpliwie. Na koniec wchodzisz do MBR View dysku docelowego,
ustawiasz partycję systemową jako aktywną, klikasz Std MBR, Clear sig i
OK. Reboot, podmieniasz dyski i uruchamiasz nowy system.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/