Re: centrum certyfikacji windows serwer 2000

Autor: marcin-linuks <news_at_podgik-poznan.pl>
Data: Fri 23 Feb 2007 - 10:17:28 MET

Kajetan napisał(a):
> Użytkownik "linp" <marcin.linuks@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego?
Ponieważ aktualnie nie mam go zainstalowanego . Certyfikat który mam
jest sprzed pół roku z innej firmy . Chyba że zainstalowanie daje jakieś
dodatkowe korzyści

> Oczywiscie.
Dziękuję . Trochę nauczyłem się już linuxów i dlatego skłaniam sie do
narzędzi które na nich chodzą . Przy uruchamianiu apache-ssl jest
tworzony apache.pem . Widzę że w nim jest certyfikat . Jak uważasz : w
uproszczeniu gdybym podał parametry swojego serwera to mógłbym użyć .pem
  jako .cert potrzebny w IIS .

Tak w ogóle pytam o strasznie proste sprawy bo brak czasu na doświadczenia .