Re: GPO w SBS2003 ...

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Thu 22 Feb 2007 - 02:47:03 MET

Użytkownik "Długi" <plasak@alpha.net.pl> napisał w wiadomości
news:erhct7$ros$1@news.onet.pl...
Witam,
Utworzyłem nowe OU i dla niego stworzyłem nowe GPO.
Wrzuciłem kilka komputerów do tego OU z default'owego kontenera komputerów"
bo chcę dla tych komputerów zablokować możliwośćzmiany czasu systemu
lokalnego
(WinXP Prof - członkowie domeny oczywiście).
Po wyedytowaniu nie mogę znaleźć takiej zasady do zablokowania.
Która zasada obsługuje ten problem ?

Zadna. Change System Time to User Right, nie Policy. Patrz Przypisywaniu
Praw Uzytkownika
w gpo.