Re: Blad przy aktualizacjach windows xp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 21:33:31 MET

Użytkownik "johny11palcow" <radko024@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:op.tn335dx7c2figm@rademenes...
> witam.
>
> Mam problem. Otoz ostatnio wywalalem kilka niepotrzebnych uslug z systemu
> Win XP. Zgodnie z instrukcja Microsoftu. Wszystko dziala pieknie ale cos
> mi nie wczytuje uaktualnien na stronie Microsoftu. Caly czas stoi na
> stronie "Trwa sprawdzanie najnowszych aktualizacji" i pasek sie ciagle
> przesuwa i tak w kolko. Czy to moze jakas usluga? czy moze zbieg
> okolicznosci i cos innego. Firewala wylaczalem i nic. Ustawilem na
> domyslne zabezpieczenia w IE i tez nic nie dalo. Co robic?

Coprawda mam W2k... u mnie aktualizacje nie chciały chodzić, gdy nie
działała usługa inteligentnego transferu w tle. A nie ruszy ona bez usług
System zdarzeń COM+, bez której nie ruszy usługa Zawiadomienir\e o zdarzeniu
systemowym, od której zależy właśnie usługa inteligentnego transferu w tle.
Zerknij sobie w powiązania w usługach, to może dojdziesz, co za dużo
wyłączyłeś?

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html