Re: netstat

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 08:34:22 MET

wiadomość:45db8147@news.home.net.pl,
nadawca:Lawrens Hammond
> Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
>
> Czemu trialem? KPF 2.1.5 wyśmienicie współpracuje z NT4. Nawet z XP
> zabangla odpalony wraz z zaporą systemową.
> Często z podglądu w KPF korzystam, by nawet zobaczyć, czy dany
> program wali za pośrednictwem antywira Avast, czy go omija.
> W2kSP4Pro.

W zasadzie tu w firmie nie chcę kombinować z firewallem (za duży jak na moje
wymagania - to raz, dwa - mamy firewalla na serwerze, jestem za natem)
Ale ten cports dla mnie wystarczający na razie, tylko martwią mnie te
"nieznane" nazwy procesów i dziwne adresy z którymi się łączą, ale to już
sobie sprawdzę na whois

Dziękuje jeszcze raz wszystkim