Re: Mac Os / Windows

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 00:47:08 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <t.onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:45DB85CD.6090803@w2k.pl...

> A masz jeszcze nośniki do tego :)?

Muszę poszukać. Chciałbym pobawić się trochę obrazem dysku pod QEMU i też
potrzebowałbym płytki z NT4. Poszukam w necie, czy jest jakiś emulator PPC i
Alpha...?
Zobaczę, może ktoś ma jeszcze na giełdzie jakiegoś OEMa...? Choć tak stary
system powinien być już dostępny w normalniejszy sposób. IMHO.

> BTW jak znajdziesz nośnik Windows 2000 w wersji RC to na Alpha też się
> da :)

Tylko czy "kandydat do uwolnienia" ma w sobie to, co potrzebne?

> Generalnie zalezy to od tego ze musi byc wersja ssytemu pod dana
> architekture

Aplikacje chyba też? Ciekawe, czy jest Opera pod NT pod PPC? :) ...tylko z
serwispakami będzie chyba kłopot, bo dziewiatka wymaga położenia najpierw
SP6a (sama się o to pluła), a ósemka potrzebuje być zainstalowana
natychmiast po założeniu NT, inaczej porzy działaniu jajczy się.
A czy są SP na inne proce niż I386, to nie wiem...

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html