Epson Scan- Windows 2003 serv- DUZY PROBLEM, pomocy!

Autor: Michal_K <michal__at_serwer.nospam>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 00:44:24 MET

Epson stylus DX 4050- urządzenie wielofunkcyjne. Do niedawna funkcję
skanowania obsługiwał jakże uroczy Epson Scan. Niestety od pewnego
czasu- czasu wystąpienia problemu nie potrafię dokładnie oszacować a
tymbardziej powiązać z jakimś działaniem w systemie- nie daje się ów
programik uruchomić. Komunikat na ekranie mówi "brak potrzebnych
plików, przeinstaluj oprogramowanie". escndv.exe (bo tak nazwany jest
exec Epson Scana) tworzy NIEZNANY błąd, odnotowywany w logu Win 2003
Server jako unknown itd- słowem nic o nim nie można się dowiedzieć.

Oczywiście- n-krotne próby reinstalacji RÓŻNYCH (starszych, młodszych),
wersji epson scana nic nie dały. Deinstalacja oraz ręczne usunięcie
pozostałości po programie, zarówno na dysku jak i w windows registry-
to samo. Szukałem wszystkich plików zawierających frazę epson,
wszystkich kluczów rejestru, usuwałem i nic- po ponownej instalacji
epson scana problem wraca.

BARDZO mi zależy na tym, żeby skaner działał
właśnie podpięty do serwera ale absolutnie w grę nie wchodzi
reinstalacja Windows...

Oczywiście problem opisywany już nieraz na
różnych forach dyskusyjnych, podawane różnorakie rozwiązania, ale
niestety żadne nie działa i tak jak piszę- usuwanie kluczów rejestru i
pozostałości po epson scanie(męczę się nie od dziś i już naprawdę
przekopałem cały dysk) nic nie daje.

Czy ktoś spotkał się z tym
problemem i ma jakiś pomysł na jego rozwiązanie????? BARDZO dziękuję za
zainteresowanie i ew pomoc.

--
Michał