Re: Mac Os / Windows

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 00:21:22 MET

Użytkownik "bart" <to_nie_@_moj_mejl.pl> napisał w wiadomości
news:erfo6g$i5v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam
>
> z czego konkretnie wynika to, ze na procesorach powerpc nie mozna
> zainstalowac systemu windows, a na procesorach x86 sytemu mac os? wiem,

NT4 można zainstalować na PPC, oraz Alpha.

> ze jest to zwiazane z architektura tych procesorow. czy wynika to z
> tego, ze dany system jest pisany pod dana architekture, czy moze z
> czegos innnego?

Hmm... kiedyś czytałem dość szczegółowy opis płyty pod PPC, mającego zegar
600 MHz. Napisali, ze w przypadku odpalenia zwykłego systemu, wydajność
tegoż PPC była by równa jedynie ok 400-450 MHz, ale poszło by.
Słyszałem też (ale nie potwierdzę) o MacOS na zwykłego peceta.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html