Re: netstat

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 14:54:42 MET

wiadomość:erelru$fdr$1@atlantis.news.tpi.pl,
nadawca:kajus44
> wiadomość:erel33$c7l$1@atlantis.news.tpi.pl,
> nadawca:kajus44
> Oki, znalazlem TDImon na stronie Grzegorza, działa :-)
> Dziękuję, niektualne

Hmmm, nie całkiem, znaczy działa, ale to nie całkiem to czego ja chcę.
Po zastanowieniu się i sprecyzowaniu:
Potrzebuję programiku, który pokaże mi jaka aplikacja korzysta z jakiego
portu, ile zajmuje łącza (najlepiej z podaniem w procentach ale to
niekoniecznie :-) ), z jakim adresem się komunikuje, ewentualnie jakim
protokołem (niekonieczne), może z jakim systemem (?), z możliwością
zamknięcia danego portu (ubicie procesu który się łączy załatwię czymś
innym, np. Gmerem)
Czyli takie połączenie netstata, TDimona i firewalla. I sniffera chyba.
Dziękuję