Re: domena nt4

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 11:54:35 MET

kaspej wrote:
> Była sobie domena nt4, jest sobie około 130 klientów, niedawno nastąpiła
> niespodziewana awaria skutkiem czego bazy sam nie dało sie odzyskać :|
> Teraz jest postawiona nowa domena jednak relacje zaufania zostały
> zerwane, aby je odnowić trzeba każdego klienta XP ponownie dodać do
> domeny, co wiąże się z ponownym zakładaniem profilów na lokalnych
> komputerach.
>
> Pytanie moje brzmi czy jest jakiś inny sposób aby uporać sie takim
> zadaniem w rozsądnym czasie. Fajnie by było gdyby można było sprawdzić
> [...]

Polaczenie roznych narzedzi i masz to z glowy.
Dodanie zdalnie do domeny psexec + netdom

Kopiowanie profilu, w zaleznosci od przyjetej metody:
- zmiana w rejestrze: psexec + reg.exe
- kopiowanie profilu: CopyProfile tool
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ed182a96-f3a6-4fdd-862b-1ae03dc130c1&displaylang=en

--