Re: okienko popup skrypt

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 20 Feb 2007 - 10:17:31 MET

In news:erd146$mkn$1@inews.gazeta.pl , *luk* wrote:
> [...]

[...] ciach ok. 1 km skryptu ;)

> dzieki, dziala
> tylko chodzilo mi o takie windowsowe okienko z tekstem ,a nie html
> jak by ktos mial jakis pomysl to z gory dzieki
> luk

Jak Ci nie zależy aż tak bardzo na 'odliczaniu' czy innym pasku postępu
a tylko na opóźnieniu zamknięcia, to z bata (lub z cmd) wyślij komunikat:

msg * /TIME 60 "Treść np. Do zamknięcia okna 60 s lub OK"

To co prawda służy trochę do czego innego, ale jak się nie podaje
serwera to komunikat pójdzie na konsole bieżącego, * - do wszystkich
/TIME 60 - powisi 60 sek i się zamknie (albo po naciśnięciu OK).

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)