WinXP, udostepnianie plikow i odmowa dostepu

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 13:49:54 MET

Witam

Zainstalowalem WinXP na kompie A, polaczylem w siec z kompem B. Na kompie A
jeden caly dysk udostepnilem w sieci (udostepnianie proste z prawem
modyfikacji plikow). Podlaczylem sie kompem B do zmapowanego (na litere
t:\) dysku z kompa A i chcialem kopiowac caly dysk (mam na nim pliki
video). Jednak otrzymalem "odmowe dostepu" w glebi podkatalogow, co dziwne
jeden z plikow w katalogu pozwolil skopiowac a przy 12 innych krzyczy o
odmowie dostepu. W innych katalogach mam odmowe dla wszystkich plikow.
Co jest grane?

pzdr
Johnny