Re: MS ogłosił, że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 09:27:03 MET

> Producenci gier lecą z DXami... bo pozwala im to zrobic jeszcze lepsza
> (graficznie) grę. Jeśli zostaną na DX9 to konkurencja będzie miała lepsze
> gry
> i w rezultacie wypadną z rynku...

A czy nie jest tak, że DX10 skupai się głównie na wymyślaniu nowych -
niegraficznych - zadań procesorowi graficznemu?

Poza tym ja nie mówię, że producent gry ma rezygnować z DX10, tylko przy
instalacji ma dawać wybór: DX10 i Vista lub DX9 i XP - zwłaszcza, że na XP
ta sama gra będzie na tym samym sprzęcie działać SZYBCIEJ. A wiadomo jak
gracze lecą na dodatkowe FPS'y.

MN