Re: Problem z dostępem do internetu na stacjach roboczych

Autor: <dorsz007_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Feb 2007 - 09:15:40 MET

On 17 Lut, 22:36, "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com> wrote:
> <dorsz...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Witam,
> Zajmuję się pracownią szkolną SBS, z serwerem winnt 4.0. Na stacjach
> roboczych są zainstalowane winme. Nie jestem w stanie uzyskać dostępu
> do internetu z poziomu stacji roboczych. Próbowałem już za pomocą
> edytora ustawień systemowych wyłączyć serwer proxy, dla całego poziomu
> uczniowskiego, ale to nic nie daje. Podobnie jeśli zaloguje się na
> konto administratora na stacji roboczej i ręcznie zmienię w internet
> explorer, w połączeniach na: "automatycznie wykryj ustawienia", to też
> [...]

Stacje robocze uzyskują adresy ip za pomocą dhcp i to jest
skonfigurowane na 100% poprawnie. Adres serwera 10.0.0.1. Wydaje mi
się, że jakieś usługi na serwerze są nie uruchomione i to powoduje
błąd. Ale nie mam pojęcia jakie. Serwer był formatowany, przedtem
internet działał bez zarzutu, a teraz przy takich samych ustawieniach
w edytorze ustawień systemowych, nie idzie.