ACtive Directory - brak mozliwosci zarzadzania

Autor: Rafał Rosłaniec <rafal.roslaniec_at_xetracom.pl>
Data: Sun 18 Feb 2007 - 23:59:33 MET

Mam taki blad:

Access is denied.
Facility: Win32
ID no: c0070005
Exchange System Manager

podczas otwierania konsoli ESM exchange'a lub jak otworze konsole AD i
klikne prawym klawiszem na obiekcie. Wystarczy, ze klikne dwa razy na
jakims obiekcie i konsola sie wywala z bledem.
Oczywiscie przy okazji mam brak dostepu do logow oprocz security.
Znalazlem duzo informacji na ten temat, szczegolnie od MS, ale zaden
nie okazal sie pomocny.
Czy mial ktos taki problem i udalo mu sie go rozwiazac bez
reinstalacji?
I nie piszcie mi, ze nie mozna zarzadzac AD z poziomu cmd, ja o tym
wiem, ale firma dla ktorej pracuje nie chce takiego rozwiazania.