Re: Powiększanie partycji powyżej 128 GB

Autor: ES <erasms55_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 16:31:06 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Jaka to jest płyta główna? I której wersji BootIt używasz?

ECS K7VZA, BIOS ze stycznia 2001 roku (nowszego nie ma).
BootIt ściągnięty dwa dni temu z
http://www.terabyteunlimited.com/bootitng.html
Version 1.80 made available on Feb 8, 2007

Niestety, w tej chwili nie mogę zrestartować komputera i odpalić BootIt z
dyskietki.
Dwa dni temu nie sprawdzałem, czy pozostałe dyski są widoczne, gdyż dla
świętego spokoju na czas kopiowania partycji odłączyłem od nich zasilanie.
Wszystkie trzy dyski to identyczne modele WD2500JB, więc bałem się jakiejś
ewentualnej głupiej pomyłki z mojej strony.

> Czy móglbyś wrzucić wynik poleceń diskpart, select disk 0, detail disk?

DISKPART> select disk 0

Obecnie wybranym dyskiem jest dysk 0.

DISKPART> detail disk

WDC WD2500JB-00REA0
Identyfikator dysku: 50BC50BC
Typ: IDE
Magistrala: 0
Docelowy: 0
Identyfikator LUN: 0

  Wolumin ### Lit Etykieta Fs Typ Rozmiar Stan Info
-
 Wolumin 3 C System NTFS Partycja 112 GB Zdrowy System

DISKPART>

PS

Windows XP Home ze zintegrowanym SP2 + komplet poprawek z Windows Update.