Przoble z użyciem certyfikatów wystawionych przez CA w Outlook Express.

Autor: OmegaRED <nikt_at_nigdzie.com>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 15:26:09 MET

  Witam,

W domenie mam zainstalowany korporacyjny CA zintegrowany z AD, Wystawiam
użytkownikowi certyfikat za pośrednictwem WWW w oparciu o szablon
"Użytkownicy". Te certyfikaty instalują w magazynie Osobiste jednak nie
mogę ich użyć do podpisywania poczty w Outlook Express. W opcjach
konfiguracyjnych konta e-mail przy wyborze certyfikatu do podpisywania
okienko jest puste i nie mogę wybrać żadnego.

Czy coś mam źle poustawiane w urzędzie certyfikacji czy to może coś
innego? Bardzo proszę o pomoc.

OmegaRED.