Rozsypany Win2000 ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 17 Feb 2007 - 11:26:54 MET

Witajcie,
Dawno nie pisałem, więc zrozumiecie :-)

Na moim starym kompie przestał się uruchamić Win2000 Prof PL,
pasek postępu zatrzymuje siezaraz na początku, potem szybciutko przeskakują na dole monitora
jakieś napisy i czarny ekran. Piszę jakiś napisy ponieważ nie można ich odczytać.
Najpierw podejrzenie padło na uszkodzenie dysku, ale tu jest chyba OK.
W każdym razie dysk po przełożeniu do innego kompa działa i da się z niego odczytać.
No to, partycja i boot sektor ? No też nie, programik BootIt Next Generation posprawdzał i też OK.
Czyli system. I teraz : czy w Win2000 jest coś takiego jak konsola odzyskiwania systemu ? Tak jak w WinXP.
Pytam bo poprostu nie mam płytko, gdzieś wcięło. Jak to nie pomoże to kopia partycji na inny dysk też nie,
bo wtedy przeniosę wraz z uszkodzonym systemem. Mam rację ?

Z góry dzięki za pomoc.

Długi